förstår ni!?

Jag har världens mest underbara pojke!
Skiter i fall någon säger att deras är bättre får det tror inte jag på!

Jag vill bara få visa upp för världen hur en riktig kille ska vara!
Är du kille själv, se och lär!

Behöver inte säga ngt, jag blir helt överlyklig när jag får sms och etc av dig. när jag är med dig, då blir allt så mkt enklare, allt runt om försvinner, och det blir bara du, kan inte släppa blicken från dig ens nej jag överdriver inte, det är du som gjorde det!

vad skulle jag göra nu om inte vi börjat prata? vad skulle jag göra om vi inte träffades? vad skulle jag göra om vi inte ville precis samma sak?

Det är just det jag inte vet, vill inte veta heller, för just nu är det du som är min framtid! det är dig jag kommer tänka på när jag vaknar, det är dig jag kommer titta på när jag vaknar, det är dig jag kommer säga "god morgon" till när jag vaknar.

det är dig jag kommer säga sov gott till när jag somnar, det är dig jag kommer ringa när jag saknar dig, det är dig jag kommer att visa upp för mina kompisar och säga, detta är mikaela och hon är den som lyser upp min dag, det är hon som gör mig glad, det är hon som gör mig till den jag är just nu!

Det är helt enkelt DIG jag kommer och har lämnat plats för i hjärtat och släpper in dig när du är redo!<3
Ska jag vara helt ärlig, kanske är lite mesigt eller så... men ah säger det ändå.. blir fan tårfärdig, har världens jävla grop i halsen... men det är av lycka! 110% lycka, jag förstår om du inte ville ngt illa, det sista jag vill på denna planet så är det att göra en person besviken, ledsen, illa, etc etc!

jag gillar dig verkligen jätte mkt, har aldrig känt så här för en person innan, helt tallös ärligt talat, jag säger vad jag tycker och tänker, precis det samma vill jag med ha, ett seriöst förhållande som inte bygger på lönger och så vidare.. aww<3 fan du är helt underbar, klart du är värdig mig, annars hade inte jag funnits och hittat dig, du är värd mer än så, du är värd precis alla ord jag
skriver, säger!
du är den jag letat efter! du är den jag tänker behålla! <3

 

 


Kommentarer
Postat av: Emma

awwe:') så fint skrivet <3

2009-11-03 @ 23:12:41
URL: http://emcaarlsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

de skriver du om varje kille du har

2009-11-08 @ 22:25:15
Postat av: till kommentaren utan namn...!

om varje kille? detta har ju tyvär jag då skrivit så.. ah.. det ända hon har skrivit är det översta!

2009-11-10 @ 02:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0