Hej på sig.

Nu sitter jag i skolan och har absolut ingenting att göra.
Skulle ha haft TSP/teckenspråk nu men hade prov idag
som jag inte har övat så särskillt mycket på så skippade det
och tar det nästa vecka istället.
Måste fan ta tag i skolan igen om jag vill ha en framtid över
huvud taget! ;o
Idag så ska jag som sagt gå och sola med Josefina, Emma kanske
också skulle med. blir nog en
halvtimme med det, härligt må jag säga faktiskt. ^^
sen vid 3 tiden så ska jag hem till mig och då ska även Mattias med,
mys på det.



Men nu så ska jag glo runt lite på internet och vänta på att de
andra ska sluta vid 11;25 så man kan gå och försöka få något
i magen, den har ju börjat krångla igen så ah jippie på det...
Sen så är det bara hälsopedagogiken kvar och den är chill pga
att där jobbar vi med vårat egna fördjupningsarbete och det
är faktiskt rätt roligt. :>
Får se, tror jag uppdaterar sen, kanske med någon kass mobil
bild sen tiden med Josefina och Emma kanske. ^^
Men ha en fortsatt bra dag.
byyyyye. :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0