Mattias, <3

Jag känner mig som en sång utan ord,
en kvinna utan själ, en fågel utan vingar,
ett hjärta utan hem.
Jag känner mig som en riddare utan svärd,
en himmel utan sol, för du är den rätta.
Jag känner mig som ett fartyg under vågorna,
ett barn som har förlorat sitt sätt,
en dörr utan nyckel, ett ansikte utan namn.
Jag känner mig som en fläkt utan luften.


Jag måste ha en anledning att vakna på morgonen.
Du är den som sätter ett leende på mina läppar.
Det finns inga ord som kan beskriva hur jag saknar dig.
Och jag kommer aldrig egentligen lämna din sida.
Jag kommer inte låta dig gå, för när jag ligger i dina armar
så vet jag att jag är säker.


De säger att en människa kan förlora sitt sinne / bor i smärtan.
Svurna tider, jag gråter i regnet.
Du vet att jag har slösat bort halva tiden och jag var på knä
men så kom du och du förändrade allt.
är så glad över att du är min . <3



Lova att du aldrig glömmer bort mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0