Nu är det fredagsmys!

I natt så sov Mattias här och det var helt underbart som vanligt.
Han var så otroligt gullig igår, han hade köpt detta till mig;


Blev jätteglad. ^^
kan också säga att min magvärk inte har blivit bättre utan sämre under dagen.
Försökte äta innan i skolan men det gick inte så himla bra, magen
tyckte inte om att jag försökte tvinga i den något den inte ville ha så
blev illamående, yr osv. Det flimmrade för ögonen på mig och jag höll
på att spy så det var ju inte så himla omtyckt.
Försökte hålla mig kvar ute i skolan men det fick bli att lägga sig i vilorummet
och jag somnade faktiskt, trodde inte jag skulle göra det men när jag
vaknade så var det inte bättre utan fortfarande likadant. Fast illamåendet
och det yra hade försvunnit som tur väl var.
Älskling vill att jag kommer till honom idag och tror faktiskt jag gör så.
orkar inte ligga hemma och tycka synd om mig själv så kan lika väl
åka till honom. Blir väl att mysa lite osv , måste även skriva på praktikrapporten
som ska vara klar nästa vecka. Får se fall man fattar vafan det är man
ska skriva om, men men.. ;s
Men nu ska jag faktiskt gå och ta ett bad sen så blir det la att äta mat.
Får se hur mycket klockan hinner bli och när jag ska åka. :>



Men ha en otroligt fortsatt bra dag folket så hörs vi.
bye. :*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0