Skola..

Idag så vaknade man upp med Mattias jämte sig, underbart ofc!
Försov mig dock så fick ta en senare buss vilket ledde till att
man missade gymnastiken, men men.
Sen efter det så var det dags för teckenspråk och det hade vi
prov i idag, det gick otroligt bra. Tror jag fick 98/104 rätt så
är rätt så stolt över mig själv pga att jag inte hade övat någonting.
Sen så blev det lång rast som vanligt, jippie... -.-' Men då passade
jag på att dra till skolsköterskan för att fixa överskåp och det
fick jag också. :DD  Så otroligt jävla gött så det finns inte!
Klockan 13;55 så var det dags för svenska och då fortsatte jag
och Camilla vårat arbete om svordomar, mohahahha. (6)
Det gick bra, vi satt i bibblan med Emma & Emma. ^^ sen bara någon
minut efter så kom även Kossefina dit. :)
Just nu så sitter jag och funderar på hur jag ska göra i helgen, både
Mattias och Becca har frågat mig om jag vill komma till dom på fredag.
Becca fyller ju trotts allt år så får se fall man kanske drar dit, men får
se hur man mår då pga att min migrän och magvärk vill då fan inte
försvinna! ;o
Men men, nu ska jag nog ta ett bad sen så ska jag vara social på msn
kanske ladda upp någon bild på bilddagboken också. Vi får se.
Men ha det så bra.
byyyyye.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0