Världens bästa helg!

Ursäkta den dåliga uppdateringen men här får ni förklarat varför.
Helgen;
Den blev spenderad hos Mattias. <3
Direkt efter det på skolan så mötte Mattias mig så begav vi oss
hem till honom. Kollade på film osv, hade det allmänt mysigt.
Fredagen så kom hans släktingar ifrån skåne och de skulle
bege sig till parken pga att Lasse Stefanz skulle dit den kvällen,
så det blev lite drickande för dom hemma sen så begav dom sig
så jag och Mattias fick mysa ensamma med film osv när de hade
gått och det var underbart.
Lördagen så var det lika bra. Dagen spenderades med att jag
och mamma åkte och solade och shoppade lite sen så var det att
bege sig hem till Mattias igen och ta det lugnt.
David och Fia (hans syster + hennes pojkvän) om även dit och
senare så blev det dags för julmat + dricka igen. ^^
Även denna kvällen var otrooooligt lyckad, inte haft så kul på
otroligt länge må jag säga. Vi kom i säng runt 03;30 skulle jag nog
chansa på.
Söndagen så var man tvungen att åka hem tidigare pga att man
skulle till papi och fira honom (skulle gjort det i fredags men det blev maaaaaaassa krångel)
I alla fall så fick man en trevlig stund hos honom idag med matlagning,
tårta osv alltså en mycket lyckad helg.
Imorgon så har jag och min älskade Mattias varit tillsammans i
1 månad, tiden går otroligt snabbt.
Så det blir att han kommer hit så man får pussa lite på honom. ^^
Hoppas ni har haft en otroligt bra helt pga att det har ju jag haft.
Nu blir det att hoppa i skumbad med levande ljus osv, ska bli otroligt
härligt. :D
Hoppas ni får en fortsatt bra helg allihopa.
Byyyyye.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0