Då var du tillbaka igen..

Måndag, måndag, måndag. Kan du suga mer?
Dagen har varit bra ändå faktiskt.
fick hålla i min första lektion idag och det gick jätte bra.
jag är fortfarande den snygga fröken. :p
har precis fixat naglarna och väntar nu på att Karin ska anlända. :>
sitter just nu och pratar med denna fillur och vill väldigt gärna
träffa honom nu . :o
vi har pratat under en lång tid nu så får väl ta tag i det där.
M-mh. mycket söt/fin pojke.
men hands off bitches, he's mine. hehe.
får hoppas att vi kan ses på lovet men kan som sagt inte
lova dig något och det har jag sagt. :)
men du är som sagt välkommen på festen ;D haha.
nu ska jag vara socialus socilus på msn. :>
hörs.

Kommentarer
Postat av: Anna Bakker

hahah ta det lugnt med killarna :P

sv:Min praktik går alldeles utmärkt :P

2009-10-05 @ 18:33:23
URL: http://annapluttbakker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0