:]

Hej folket..
vad kan jag säga?
Jo att jag inte orkar skriva något här och att jag för en gång skull
ska gå och lägga mig "tidigt".. har så sjukt ont i halsen och huvudet!
Ont i kroppen också, inte bra detta!
Men skolan ska jag till imorgon, det är inget snack om saken!
Få träffa folk igen och få se dig .
Japp, så ser det väl ut just nu.
Gjort idag?
Varit på praktiken och det gick faktiskt bra.
Efter det så var det att åka ner och köpa present till mamma + blommor
pga att hon fyller 40 år idag. :d
Så grattis till min älskade mami, <3
sen så fikade vi sen så stack kevin iväg med erik till gislaved och jag
och mami stannade kvar hemma och var sociala.
vid halv 6 - 6 så stack jag ut för att möta nemo och sen så stack vi hem
till mig och tittade på film och hade allmänt "mysigt". :>

Men nu ska jag sova så ni får ha det så otroligt bra så hörs vi förhoppningsvis
imorgon i ett eller flera inlägg.
Imorgon ska jag också vara alone home, får se vafan man gör.
Men ha det bra, byyyye.



Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: sf.se!

2009-10-16 @ 19:28:23
URL: http://ronjaasvardag.blogg.se/
Postat av: Elwing :)

Hälsa en massa grattis i efterskott! :s. <333

2009-10-18 @ 19:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0