Hej

Förlåt att jag inte skriver så värst mycket nu men har
inte haft orken i helgen.
idag så vaknade jag upp hos papi och vi har inte gjort
så mycket faktiskt, slappat framför tv;n typ. :>
vid 3 tiden så åkte jag hem, fick köra hem och det var
trevlans. :>   Vi åkte ut till motorbanan först för att kolla
lite saker sen så bar det hemmåt och så åt vi sen så satt
jag inne ett tag sen vid 5 så drog jag ut med Nahome och
väl ute så träffade vi på Nemo, Tobbe, Stoffe, Nea och Sandra
och vi hade trevligt vi också.
vid 7 tiden så drog jag, nemo och tobbe hem. Det blev allt
för jävla kallt ute. Så nu sitter jag här och har precis ätit
kvällsmat men det hjälpte inte emot huvudvärken jag har haft
hela jävla dagen...
ska vara social på msn nu, kanske ta en dusch?
får se, men ha det så bra så ska jag försöka vara mer social
i veckan men jag lovar inget..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0