Hur gör vi med bloggandet folket..?

Funderar på det faktiskt.
Hur jävla intressant är min blogg egentligen liksom?
Alltså, jag skriver inte alls mycket nu men kanske beror
på praktiken att den tar all min energi men jag vet inte.
Lyckas inte hålla läsarna kvar och ah, känner mig som
sagt inte så jävla intressant...
Men får se hur jag gör.. tänker på det..

För övrigt så bli min förkylning inte bättre.
Börjar känna av det där underbara halsont! -.-'
men jag SKA klara veckan!
Jag ska till skolan på fredag!
Vill ju träffa folket!
Jaja, nu ska jag vara social på msn sen så ska
jag fan sova!

Kommentarer
Postat av: Jollo

Nu ska vi inte va negativa ! Visserligen fattar jag inte blogg's. Men om du tycker det är kul(Vilket jag inte vet om du gör dock) tycker inte JAG personligen att du ska sluta, de vore la onödigt? =D <3

2009-10-20 @ 18:20:56
Postat av: sannie

om du finner det är kul att blogga så ska du inte sluta. skit i besökarna. de kommer till dig

2009-10-20 @ 19:44:52
URL: http://sannieschutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0