Mikaela Törnvall, världens tröttaste person..

I'll stop make it when you stop fake it.

Japp, sociala jag här igen.
idag så var jag på praktiken till fucking 16;00 så jag
har iiiiingen bra dag idag pga att jag fortfarande mår
dåligt och så måste man stanna kvar på ett fucking
möte som inte ens har med mig att göra.
jag seriöst bara satt där i 2 jävla timmar!!!
slöseri med min dyrbara tid!
skulle lekt med nemo idag men så blevade det inte,
det blir på torsdag istället. bra, för då kan man bara
få slappna av pga att det är sista praktikdagen!!
uff vad jag längtar. längtar också till att se vad man får
i betyg av henne. ^^
men nu ska jag vara social  på msn igen.
byyyye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0