Tisdag ' 13 Oktober.

Jaha, då var det onsdag imorgon.
På ett sätt ser jag fram emot besöket och på ett inte.
Jag vill verkligen inte gå ner dit själv och inte har jag någon
här som kan följa med som stöd heller.
Usch, kan inte någon göra detta åt mig? Vill verkligen inte ._.
Hur har min dag varit undrar du?

Jo den har varit bra, full med barn. Hah.
Har lyckats skriva 8 sidor på praktikrapporten i alla fall & ändå är
det bara dagliga anteckningar/dagbok om vad som händer under dagen.
Praktiken var faktiskt okej idag, vi hade utedag. Det var väl det enda
som var negativt! Trodde fan jag skulle få köldskador eller något. :o
Fyfan! & så snöade det också! Blev ju fan inte bättre av det.
Och där springer dom runt och är helt varma medans jag står där och
tänker
"varför kan inte jag ligga hemma under mitt varma täcke eller ligga
i ett skönt varmt bad?"
Fyfan vad painful det var alltså. Phu, överlevde inte jag lovar! xd
Men men, nu ska jag vara mer social på msn och kanske försöka få lite
ordning på mitt liv med..?
Have a nice night fook's.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0