Update på plats

Japp, jag sitter just på nu praktiken och har precis ätit middag.
Det blev potatis, fläsk och brunabönor. BLÄH. :D
hah, men var ju tvungen att äta potatis och fläsk för att föregå
med gott exempel för barnen..  -.-   usch att behöva sitta och
tvinga i sig sånt man inte tycker om.

Sitter för övrig och är otroligt nervös inför i eftermiddag.
Vill och tänker inte höra något negativ ifrån dom.
Jag tror inte det är det, jag hoppas att det inte är det.
Säger dom att dom ska skicka vidare mig till Värnamo så förstår
jag ju att det är mer allvarligt än väntat.
Så vi hoppas på att inte behöva höra ordet Värnamo där.


Men nu ska jag skriva vidare i mina anteckningar så hörs vi
förmodligen i flera inlägg senare.
Ha en fortsatt bra dag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: NEJ MEN DU, BILJETTERNA HAR JU REDAN SLÄPPTS :O?! skynda dig och köp!

2009-10-14 @ 13:33:06
URL: http://ronjaasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0