vi har alla problem, jag är bara den första som erkänner det.

Hej bloggen.

Vet att jag lovade ett inlägg igår men jag orkade verkligen inte .
Kom till pappa runt 23;00 och då var det att logga in på msn direkt
och kolla på tv, orkade inte uppdatera bloggen.. Förlåt.
Men nu skriver jag och jag har väl inte så mycket att säga.
Bilderna ifrån Halmstad (som inte blev så många) kommer att
komma upp senare ikväll när jag är hemma hos mami igen.
Nu sitter jag här och vaknade för ca 1 timme sen och känner att jag
har förkylning i kroppen, mindre roligt må jag säga med tanke på
att jag har praktiken imorgon ju!
Får hoppas att det inte blir något större av det hela.
Nu så väntar jag på att papi ska komma hem ifrån jobbet så vi kanske
kan äta något och se fall man kanske mår lite bättre då. :>
& lite happy är jag för att karin hade en riktigt fin klänning hemma
hos sig som jag ska ha på mig på festen, den satt riktigt fint på mig . :)
Nöjd, fick den till och med. Tack Karin me love. <3
Men vi hörs senare ikväll när jag är back hos mami. :>
Byyyyye, :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0