Början till sjukdom?

Hope not.
har liksom börjat hosta osv, men hoppas på att det inte är något.
Idag så har jag lekt med Anna, vi bakade tills på torsdag så Eddie my man
fyller hela 18 år. :d Men han vägrar att köpa cigg till mig. xd
Det blev iallafall rulltårta, så får hoppas att han tycker om det, mamma, kevin
& per älskade dom iallafall. ^^  
annars har dagen varit jätte bra, bara haft 2 lektioner idag så har inte varit
jobbigt i skolan om man bortser ifrån att jag har sovit på något jättekonstigt sätt
i natt så jag har fått ont i svanskotan + världens nackspärr som gör as ont! .__.
Marcus , du ska massera mig!
Anyway, saknar förresten Marcus jätte mycket! ._.
Kommer inte klara mig länge till om jag inte får träffa honom, det är ju han som är
min lycka just nu
(
& givetvis du Kajin) <3

men nu ska jag vara socialus på msn.
men vi hörs senare för hiss & diss eftersom att jag inte hann med det igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0