Dags för lite normal bloggning.

utsidan ger insidan en chans, men det är insidan som ger utsidan all sin glans.

 

Hej bloggen.

Idag så har dagen varit bra faktiskt.
Eller ah, den började väl inte så jätte bra. När vi kom in i gislaved med
bussen idag så var det bil kö. då hade det ju hänt en olycka lite längre
fram så vi fick vända och krångla genom hela gislaved så kom typ lite
försent till min första multimedia lektion detta året.
& jag blev så otroligt glad idag på multimedian pga att vi ska få photoshop
på våra datorer. :D
fast först så måste dom "blåsa" datorn / rensa den / omintstallera den så måste
lägga över all musik, bilder osv på ett usb osv. men men, det funkar.
Efter skolan så kom jag hem och lagade mat & efter det så rensade
jag svampen som Per har varit duktig och plockat igår och idag. :)
Får hoppas på att han kan fixa min bil snart med så man kan ut och köra
lite snart, får ju inte gå för lång tid mellan. ^^
Åååååååh, jag är sååå sugen på denna mp3;n




229;-

Tycker ni att jag ska köpa den? HELP ME NU!
Är ju liksom (om alla inte förstått) gaaaaalen i Hello kitty!
Funderar på att ta kort på allt jag har med hello kitty och slänga
upp på bloggen, för att få skryta lite . ;d  heheh.
Men men, nu ska jag fortsätta vara social på msn, men vi hörs
kanske i ett nattinlägg eller något senare. :)


Kommentarer
Postat av: kungen av alla kungarnas kungar

slöseri med stålar

2009-09-03 @ 19:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0