DONE.

Dessa skor blir mina när studiebidraget kommer . :D



I just love them, don´t you? :d
haha. jag har sån kärlek för skor, jag vet.
och väskor. haha. *dreggel*


Idag så har dagen varit bra.
Har ätit på chili thai med karin och det var otroligt mysigt.
sen så träffade jag tony som jag inte gjort på ett tag.
tänk att det redan har gått 3 år sedan vi började prata. :o
anyway. har saknat marcus som fan idag. fredag, känns

som en evighet tills dess! .__.
men det är värt väntan. och nu passar en dikt in väldigt bra här;




Att sakna någon man verkligen tycker om är förmodligen 
det värsta som finns. Det känns ibland som 
att man inte orkar ett enda steg till. Det är 
som att ha konstant skoskav, ett sår som 
aldrig läks. Det är som att vara ett ihåligt skal, 
som astma, andas genom sugrör. Som att hälla 
salt i såren, som tinnitus, sömnlösa nätter. Att 
ständigt vänta på framtiden, räkna timmar 
& minuter, dagar & sekunder. Som att aldrig 
bli nöjd eller nånsin kunna leva i nuet. 

Men sen när alla veckor & timmar & sekunder tickat 
iväg finns det ingenting bättre. Det är fjärilar i magen, 
gåshud, knäsvag. Då är det värt all skit, varenda jävla 
minut. Då är det värt allt. Därför kommer jag att fortsätta
vara med dig.

_______________________________________________________________

Nu så ska jag gå och ta ett varmt bad.
vi hörs imorgon.
byyyye. :*



Kommentarer
Postat av: Anna

åååh det stämmer så sjukt bra!!!

2009-09-22 @ 21:00:05
URL: http://annapluttbakker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0