En till bra sida. :)

Tycker ni kan bli medlem här också.
Det är också en väldigt bra sida.




http://www.freestreet.se/?r=20825


Idag så har jag bara hunnit med att gå i skolan och göra lite läxor.
Gick bara till 13;15 idag & gör det varje måndag, hur härligt som helst.
Åkte buss med Stoffe, Tess & Becca hem idag . Det var nice. xd haha.
Blir att åka buss tillsammans med Tess & Stoffe varje måndag nu och 
det har jag inget emot, då slipper man ju sitta på bussen och dryga själv. ;s
Händer väl inte så mycket mer idag, inte vad jag vet. Man vet ju aldrig
vad som dyker upp. ^^   Vet i alla fall att jag ska ut och gå och kanske
ner till tempo för att köpa naturgodis, är lite smått sugen på det. :3
Längtar tills jag får studiebidraget för då ska jag och Anna iväg och shoppa.
Får se fall det kanske blir att någon annan hänkar på, hoppas att vi kan 
bli några stycken som åker. Alltid roligare med flera. :d
Nej, har väl inte så mycket mer att säga. Får se fall jag kanske skriver lite
hiss & diss senare ikväll, vi får se. :>
Men ha en fortsatt bra dag allihopa så hörs vi.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0