Ett stort förlåt!

Förlåt, förlåt & förlåt för att jag inte har skrivit något men saken
är den att igår så åkte jag till Jkpg med Karin, Ronni & Marcus och
sen så sov vi över hos Ronni så hade inte tillgång till att blogga.
+ att idag så har jag varit i Ullared, I smålandsstenar igen + varit ute
och gått så har inte haft tid för bloggen förrens nu och jag känner mig
lite dum nu. Man tappar ju läsare pga detta också och det vill man ju inte.
Införskaffade mig inget i Jkpg förutom en underbar pojke vid namn Marcus,
& där måste jag få skryta om att jag har världens finaste pojke!
Det var även något bilgrejs där på kvällen så vi var i stan och tittade på det
även att vädret sög min stortå! -.-   regnade så man blev as blöt och frös
sönder. Men som tur väl hade man ju någon som kunde värma mig. ^^

Idag i Ullared så införskaffade jag mig;


* En skiiiit snygg höst jacka.
* En halsduk till.
* 3 par hotpants. (de svarta är inte med på bilden pga att jag har dom på mig. ^^)
* En snygging tröja. :d
* & så var mami snäll och köpte chilinötter till mig (
min drog) och dom ska jag mumsa på när jag kan äta normalt igen. ;s
* & SJÄLVKLART ett hellokitty glas. ;d







Dagen har varit über bra annars. :d
mycket happy day alltså. :)
men nu ska jag vara social på msn och kolla runt lite på bdb
och resten av the world wide webb. ;d
have a nice night allihopa, godnatt och sussa så sött.


Marcus, jag tycker om dig. <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0