Hade tänkt att hissa & dissa lite..





http://minneavtherese.blogg.se/
Jag vill hissa Therese´s vänner som är så otroligt starka efter det som har
hänt. Börjar gråta varenda gång jag är inne och läser om vad dom har skrivit
om henne, när dom har varit vid minnesplatsen osv. Det är så underbart att
läsa om henne men ändå så himla hemskt när man vet vad som har hänt med
henne. Hon ska veta att folk sänder en tanke till henne, jag tror inte jag är ensam
om att göra det i alla fall..


Falska personer.
Personer som påstår sig ha det och det eller kunna det och det eller påstår sig
att vara sina vänner...
Jag orkar inte med sånna personer just nu. Ni som vet med er att ni inte är ärliga
emot mig kan ju ta och skita i mig för jag orkar inte med falskhet just nu, jag vill
endast ha äkta och ärliga vänner som kan säga vad dom tycker och tänker om mig
öga emot öga istället för att snacka bakom ryggen på mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0