har otroligt tråkigt..

Din kropp:

hur lång är du: 1.56
vilken sko storlek har du: 37-38-39
är du nöjd med din kropp: naah...
skulle du kunna plastikoperera dig: Kanske, beror lite på..
välj en sak du tycker är fulast med dig: Min mage.
vilken ögonfärg har du: Grön-gula
vilken hårfärg har du: Brun-blondt.
har du lång överkropp: I don´t know . Inte lång antagligen.
har du långa armar: naah..
har du långa naglar: hade  .__.
Har du en finne just nu: mmh -.-'

Dina känslor, tankar och humör:

hur är ditt humör nu: sådär. kan ju bli bättre...
vad tänker du på just nu: Marcus & när jag ska få träffa honom...
saknar du någon just nu: Marcus & Kajin. <3
gillar du någon: Ahrå. ^^
är du kär: OM jag är.
är någon kär i dig: det hoppas jag väl.
älskar du någon: ja, min familj & mina vänner.
hatar du någon: Inte hatar, men tycker mindre om.
hur är du om du är hungrig: Trött..
hur är du om du är trött: trött? ^o)   haha, nej men jag är as flummig. :d
om du sovit i tre timmar: oftast pigg. ;s

Dina önskningar:

du skulle egentligen velat heta: Mikaela.
du skulle egentligen velat bo: Vet inte. Jkpg / Halmstad ?
din högsta önskan är: Att Per ska bli frisk.
du skulle vilja ha: Marcus hos mig just nu. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0