hej bloggen.

Orkar inte skriva något idag.
Är helt depp över en sak, men berättar inget förrens jag själv vet mer.
sitter och väntar på att marcus ska komma. han skulle ha varit här vid 9
men så blev det inte pga att bilen stannade för honom så han var tvungen
att åka hem igen. men som tur väl är så har man snälla vänner som kan ställa
upp för en så ronni är på väg att hämta honom just nu.
får ju erkänn att jag och marcus har haft lite små tjaffs idag så just nu vill jag
bara få krama om honom och säga hur mycket jag tycker om honom. <3
men nu ska jag vara social på msn och sedan ska jag & marcus ut och gå.
men sussa så sött allihopa så kanske jag orkar skriva
lite mer imorgon, vi får hoppas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0