Hej på er igen.

Kan börja med att säga att håret blev skit snyggt. :d
fick tyvärr ingen bild där man såg hur det såg ut men ska försöka
fixa det snart, jag lovar. :>    vad jag har hunnit med mer sen förra
inlägget?
Jo, jag har ju som sagt blivit färdig med håret + att jag kollade genom
byrån ute i hallen och hittade massa fina linnen osv. :d
+ att jag har varit ute och gått, känns så otroligt bra att göra det nu.
dels för att det är motion men också för att jag blir så avslappnad, härligt.
jag lovade er lite hiss & diss så här har ni det;


Idag så ska jag hissa Karin Kronberg.
Världens bästa människa som alltid finns där när man behöver henne och
hon betyder otroligt mycket för mig just nu!
Kajin, du är bäst!


& vad ska jag då dissa?
Jo, jag ska dissa 2 st saker.

1. Folk som inte respekterar folks tro och hånar dom.
Bara för att dom själva inte är kristna, buddister, hindu, jude eller whatever!
Tycker det är fruktansvärt respektlöst, bara för att de själva inte tror..
Jag förstår inte vitsen med det hela... Nämner inga namn men ah, tror
att det är ganska tydligt..
2. Grannar som vill sätta en i skiten.
Lämnar inte ut någon här heller men ah. ÅÅÅH blir så otroligt arg..  -.-'


Nog om det, nu behöver jag att ni hjälper mig!
Vilka av dessa skor ska jag köpa!?!?



HELP ME!


Det var nog allt för idag.
Nu ska jag vänta på att Marcus loggar in på msn så man kan få bli
lite extra glad. ^^
Åh gud vad jag saknar honom just nu .__.
Men men, jag får väl överleva helt enkelt.
Vi hörs imorgon igen, hoppas ni tycker det är något kul att läsa min blogg. ;*


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag blir så förbannad.visst,detta handlar inte just om ditt inlägg...

Men att Kissie sitter och skriver en MASSA kränkaden saker till allt och alla

på sin patetiska blogg är någonting som flera inte borde respektera.Det dära

betandet är så himla onödigt.Jag läste en blogg för några dagar sedan

som är så jäkal bra!! Den handlar om verkligen vettiga saker.. ( Det är en läsare

som skickar detta ) Hon som skriver den har full upp med bloggen..

Hon gör egna intervjuer med läsare,går själv på intervjuer (pga bloggen ) och har fått mycket uppmärksamhet den senaste tiden tack vare sin blogg ..Denna blogg handlar om Självkänsla och självförtroende . Jag Ville bara tipsa om den,eftersom vi behöver en sån hära blogg.Hon kommer gå om kissie,det är de flera som tror. Hoppas bara de,för de kissie gör är inte okej



bloggen heter ialf http://jjuno.blogg.se

2009-09-07 @ 22:02:54
Postat av: BellisPropellia@bdb

Dom längst till höger!! de lårhöga (Y)

2009-09-08 @ 08:31:45
Postat av: Anonym

bra att du går ,kanske du går ner i vikt,och slipper bli kallad dumma saker på skolan ! :)

2009-09-08 @ 09:03:00
Postat av: Karin :)

AAAAAAW!!!!! <3<3<<33 jag älskar dig!!! <3<3<3



Du ska välja dom längst till vänster btw!!



Och jag ska slå människan som kommenterat innan mig!



Du är så himmla härlig och Fin Mikaela! <3

2009-09-08 @ 14:23:29
URL: http://mypeace.blogg.se/
Postat av: Robban

Håller med dig i din kritik av diss nr 1, resten är ju lite svårt för mig att uttala mig om ;P

Vad skorna beträffar tycker jag absolut de till vänster om det är du som ska bära de!!!



Du är kanon Mikkiz!

Ses och hörs!!!



kram

2009-09-09 @ 02:15:06
URL: http://alkeworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0