Hejsan bloggen.

Idag så blev det att man sov till 13;00 igen och det var otroligt skönt.
Gjorde inte så mycket mer än åt lite frukost och fixade mig och vid 
16;00 ca så övningskörde jag med papi och det var mycket trevligt.
Vi var hos en av hans gamla jobbarkompisar och drack kaffe och hade trevligt.
När vi skulle åka till Gislaved och hämta Kevin så fick jag syn på något längre
bort på vägen och vad var det? Jo, en stooor älg. :o   Jag skojar inte, den var
otroligt stor och det var minst en 10 taggare. Shit alltså. :p haha.

Nu är jag som sagt hemma igen, välbehållen. Hade ju hoppats på att Marcus
skulle komma idag men så blev det ju inte tyvärr. :/
Imorgon är det praktik och det ser jag faktiskt fram emot för det är faktiskt
kul att känna på arbetslivet än att bara sitta inne vid skolbänken och plugga massa
annat tråkigt. Så man får ju hoppas på att man blir omtyckt. :)
______________________________________________________________________________

Folk i trafiken som inte kan blända av även att dom är otroligt nära en.
Så otroligt störande för att det blir att man fokuserar in i deras lysen än på
vägen + att dom ska ju blända av när man har kommit nära den andra bilen.
+ folk som hjälper en. Som jag idag, jag hade glömt att sätta på lysena på
bilen men som tur väl var så var det en som var vänlig och signalerade det
åt mig. Förstår inte varför ingen annan gjorde det.
Lata och otrevliga jävlar.  Haha. Gud vad hatisk jag låter. :p
_______________________________________________________________________________

Nu hade jag tänkt att gå och duscha och sedan fixa naglarna. :)
Få ju se lite proper ut när man ska dit och göra ett första intryck.
Men ha en bra kväll allihopa så hörs vi imorgon så får ni får veta hur det gick.



Kommentarer
Postat av: sabi:)

Du! Jag behöver låttips, har tröttnat på min spotify lista nu.

Skulle vara fett snällt ifall du kom med en eller hundra låttips

2009-09-27 @ 23:09:56
URL: http://sabi.blogg.se/sabahudinsabani/
Postat av: Martin

Envis du är ;) <33



Din sötefan :P <3

2009-10-03 @ 16:20:48
URL: http://skyddsangel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0