Kajin, <3

Alltså Karin, vet du hur glad jag är över att jag har dig?
Över att vi över huvud taget blev kompisar.
För vem skulle jag annars dela alla roliga stunder med?
Vem skulle jag annars prata med när allt är riktigt dåligt?
Vems axel skulle jag annars få gråta ut på när jag mår riktigt dåligt utan att
behöva känna att du tycker att det är jobbigt.

Det är så himla underbart att få ha dig som vän för du finns alltid där för
en och det är du guld värd för.
Du lyssnar alltid när man behöver en vän, du skrattar alltid med än när
man behöver och jag har alltid lika roligt med mig.
Likaväl som det kan vara fullt allvar mellan oss så kan det också flippa
ur totalt.
Finns så mycket jag vill ha ur mig om dig men jag får inte fram rätt ord och
det känns så dåligt pga att jag vill kunna förklara hur mycket du betyder men
det går tyvärr inte.

Men kan säga såhär;
Du går inte att förklara i ord, du måste upplevas.


Kommentarer
Postat av: Karin :)

OWH!!!!!!

Du är så jävla underbar!! Vet inte vad jag ska säga, är helt mållös!!! det är så skönt att vara med dig för man kan prata om allt men ändå skratta sig halvt fördärvad! Du är en så himla fin vän <3<3

2009-09-22 @ 18:27:56
URL: http://mypeace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0