Kärlek..

Någon som vet vad de är ?

om inte ?
LÄS
detta <3


Jag vill bara säga att jag har en underbar pojkvän vid namn Marcus.
Vet inte vad jag skulle göra utan honom. han är nästan allt man behöver för att överleva <3
jag har inte ord till att beskriva min kärlek till honom.
Marcus är de finaste som någonsin funnits på denna jord. Han finns där för mig när jag behöver.
Även om man är lite snurrig.
Att vara tillsammans med Marcus är den finaste gåvan man kan få! Jag är så jävla glad att just jag fått den gåvan. Jag önskar jag kunde dela med mig av de underbara, så ni kunde förstå vilken jävla ängel den killen är !
Vilket han själv inte förstår!
Och ni ska veta en sak, kärlek är inte någon man älskar och vill leva tillsammans med.
Utan kärlek är någon man älskar/tycker om och inte kan leva utan. Precis så känner jag för Marcus.
Varje sekund utan honom känns som ett år, varje sekund med honom är något jag alltid kommer minnas.
Marcus, du ska veta att jag kommer vara din under en väldigt lång tid om jag får tillåtelse.
Jag kommer alltid ställa upp, vad de än gäller! Jag ska finnas där som den flickvän du vill att jag ska vara, som den du kan säga allt till!
Jag kommer alltid att att vara din. ska inte skriva mer nu för kommer hålla på hela kvällen.
Men jag vill bara säga att;


Marcus, du är mitt allt. <3



Kommentarer
Postat av: Anna Bakker

kärlek är underbart :)

jag vill med ha många barn ^^

2009-09-29 @ 07:07:30
URL: http://annapluttbakker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0