Strulig dag

Why did God wanna hurt me so bad, 
Does He know how much it hurts to be missing you?

Idag har varit den värsta dagen i mitt liv, helt seriöst.
Var så otroligt nära på att jag förlorade min älskade Marcus.
Men efter regn kommer solsken & det löste sig. Vi båda kom fram
till en mycket bra lösning och jag är glad att allt blev bra.
Du betyder jätte mycket för mig älskling och jag tänker aldrig
lämna dig. Idag fick jag svar på min fråga, tycker jag verkligen om
honom och svaret är; otroligt starkt ja!
För jag har aldrig gråtit så mycket innan som när jag fick det sms;et.
Tack för att du lyssnade nu älskling. <3

Dagen i allmänhet;
Den har varit förjävlig pga det dom hände med Marcus.
+ att jag bara har haft 2 lektioner idag så det var soft så slutade
vid halv 12 idag och då har jag suttit med Karin i bibblan och
pratat sen när allt hade lugnat sig lite så gick vi in till stan och 
luffade runt. Lyssnade på några gamlingar som klagade på andra
ungdomar som var inne på konsum, hahahaha. XD

men nu ska jag ut och gå I think.
men ha det så bra alla & ta hand om er.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0