Nyvaken ännu en gång idag. xd

Japp, jag har varit otroligt trött hela dagen idag. förstår inte varför. ;s
Så vid 6 tiden så gick jag och la mig för att vila pga att jag var så trött
+ att jag frös så otroligt mycket. Så jag har vaknat och somnat fram tills
nu. :>
Var otroligt härligt faktiskt, fast känner mig fortfarande trött och så vaknade
jag med huvudvärk nu med, mindre roligt faktiskt!
Har saknat Marcus så otroligt mycket idag, det är sjukt! Visst att man kan
sakna någon men jag har inte kunnat sluta tänka på honom under hela dagen.
Nej vadå, jag är inte kär? ;s   vad får er att tro det...
hehe, (a)    Klart jag är kär, så otroligt kär. ^^  & det är så underbart.

Anyway, imorgon så ska tydligen jag och papi övningsköra lite. Det ska bli
roligt så får man umgås lite med honom också. får se fall vi kanske ska åka
och äta någonstans. men får se , har fortfarande inte fått ordning på mina mat-
vanor..  :/   förstår inte vad det är, men jobbigt är det i alla fall.
& för er som tjatar på att jag ska äta, TRO MIG , jag försöker verkligen men det
är inte så lätt som ni tror. vet inte vad som sätter stop. ;s
men men, nu ska jag vara social på msn och sen gå ner och verkligen prata med
mami & per för det har jag inte gjort än idag.
men ha det bra ikväll folket så hörs vi imorgon igen och då hoppas vi alla på att jag
mår bättre. :p


Ps, har även bytt hello kitty logga. ^^
viktig info? nej. :p


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättefin blogg! :)

Allt bra med dig? ;P



(http://steeler.blogg.se/)

2009-09-10 @ 09:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0