Ojdå.

Ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen men har haft massa annat för mig.
Igår så kom Marcus älskling hit och det kändes hur bra som helst!
Ville inte släppa taget om honom.  Nahome kom bort hit vid halv 9 tiden
och var social men var tvungen att åka hem vid kvar i 10 pga att vid 10 så 
skulle vi vara i Smålandsstenar med Ronni & Karin och det var mycket trevligt där.
Man har alltid lika kul med dom. :>    Vi var hemma vid kvart i 4 tiden på morgonen
så då blev det sängen direkt och få somna på min älsklings bröst, hur härligt som
helst, har saknat det så otroligt mycket! Vi vaknade vid 1 idag och då var han 
tvungen att åka hem direkt, han skulle ju jobba idag. Men han kommer nog tillbaka
ikväll för ännu en underbar natt. :)

nu så har jag tänkt att gå ner och äta sen ut och övningsköra lite med papi.
men ni får ha det så bra idag så ska jag försöka blogga lite mer senare.

byyyye . :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0