Så otroligt kär!

Hej bloggen!

Ursäkta att det blir en sån sen bloggning men har inte hunnit skriva förrens nu.
När jag kom hem idag så var jag tvungen att städa rummet efter allt tjat ifrån
min kära mami. ^^  Sen vi 19;00 ca så kom Marcus hit! :d
Vi satt inne en stund och konverserade med min bror lite men sen så ville jag
gå ut och gå så då gjorde vi det. :>
Pratade lite om allt möjligt och det var mycket trevligt.
Sen väl hemma så tittade vi på film, frontiers blev det. en film jag tycker mycket
om & för dom som gillar lite mer "blodigare" filmer så rekomenderar jag den starkt!



Mycket mysigt. ^^
Sen gick vi upp på mitt rum och mysade lite. ^^
Åh gud, när han skulle åka hem .__.   Usch, så jobbigt! Sure att jag hade saknat honom
men vafan kunde knappt släppa taget om honom. Ville ju ligga kvar där i sängen med
honom och få krama honom, få vara så nära ._.
saknar dig redan ju! 
Låter kanske lite patetiskt, men men..
Så nu har han åkt hem så nu sitter jag här och bloggar, lyssnar på musik och tittar
runt lite på bdb och facebook. Givetvis så sitter jag ju på msn också. :p
Men nu ska jag titta vidare. Vi ses och hörs.






Marcus, <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0