23+ och solsken. :D

NU har jag hittat min bikini.
Tittade på förkväll här om dagen och hittade den perfekta
"Mikaela-bikinin". :3



jag absolut ÄLSKAR den! ;o
Så denna ska inhandlas nästa helg förmodligen om Mattias nu tar sitt
körkort på onsdag för isf så blir det Malmö på fredagen eller lördagen. :D
DÅ SKA MIKAELA SHOPPA! :D
Idag har jag inte gjort så mycket.
Var i skolan och det var helt okej. Sen när jag kom hem så tog jag min
lilla påse med småpengar och cyklade ner till banken och växlade in
dom och det blev faktiskt 191 kronor . :D
Sen så handlade jag lite, var lite tomt i kylskåpet. :)
Nu sitter jag här och väntar på att Frida ska käka klart så vi kan gå ut
någon gång och njuta av vädret. :D
Blir nog att avnjuta en glass vid stationen, :3
Men nu så ska jag uppdatera mig lite på facebook. ^^

TJINGELING SÅ LÄNGE. :d


Kommentarer
Postat av: eve

sv: Jadå :D

2010-04-29 @ 19:43:26
URL: http://evelinanystrom.blogg.se/
Postat av: Klara

Liten fråga bara, använder du färgade linser eller något? :o för du har sjukt fin färg på dina ögon.

2010-04-29 @ 20:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0