2;a gången på knappt 1½ år... <'3

Jag vet inte vart jag ska börja...
Men jag kan väl börja med och säga förlåt mamma, jag vet att
jag lovade att inte skriva något om detta.
Men jag måste få säga att jag mår as dåligt.
Varför?
Jo, för att jag går genom cancer för andra gången på ca 1½ år....
Jag behöver kanske inte skriva vem det är som har det men
det är en väldigt nära ifrån min släkt och jag mår as dåligt över
detta. + att det var jätte struligt mellan mig och Mattias i förrgår
och det höll på att sluta riktigt illa för oss och det fick mig att ligga
och gråta i 3½ timme ca och ibland kunde jag knappast andas och
jag skakade som aldrig förr.
Så just nu så känns mitt liv skit, även om det med Mattias är löst
och det känns bättre än aldrig förr.
Men vem ska lösa det för (måste säga det) min älskade mormor?
Vem ska lösa det för min mammas mamma, mina morbröders mamma
och ah , ni förstår nog.
Jag vet själv att jag aldrig hade klarat av att min mamma skulle få
cancer. I mina ögon är min mamma odödlig, en person som alltid
kommer att finnas där för mig under hela tiden som jag lever
om inte längre. Hon kommer aldrig att lämna mig eller Kevin.
Vet att bloggen är helt fel ställe att skriva av sig på men här kan
man få bättre stöd av folk än att bara skriva av sig i en dagbok som
är sluten till dig och endast dig!
Vet inte vad mer jag ska skriva?
Vill bara att allt det dåliga ska försvinna. Per klarade sig då gör hon
också det, de vet jag. Tanken det händer alla andra men inte mig/oss
den existerar inte hos mig längre.
Jag säger inte att jag släpper hoppet helt och tror att precis alla i
min närhet kommer att må dåligt/få någon sjukdom, men det är redan
för många som mår dåligt eller är sjuka.
Hur ska man då kunna ta hand om sig själv?
Jag menar, visst, jag hjälper mer än gärna folk och alla vet att dom kan
komma till mig och prata om det är något även att jag själv mår jätte
dåligt. Men vem kan jag vända mig till ? Jag vill helst prata med någon
utav mina vänner pga att dom är i samma ålder och förstår mer.
Men jag vill heller inte lasta något på dom, så hur fan ska man göra!?
Det är ju ett problem som inte går att lösa.
Vet inte ens vad jag sitter och skriver längre, fingrarna rör sig, det är
tankar men jag vet inte vart dom kommer ifrån.
Ord bildas på skärmen och dom kommer ju ifrån mig, antar att allt
kommer på en och samma gång just nu..


Är ledig imorgon och då ska jag ha riktigt roligt,
inte tänka på något av detta ..
Men hur bra kommer det att gå...

Kommentarer
Postat av: cina

massa kramar till dej

2010-04-14 @ 16:12:42
Postat av: eve

tänker på dig!

kram <3

2010-04-14 @ 17:12:54
URL: http://evelinanystrom.blogg.se/
Postat av: anna

Jag ska fortsätta be min vän!

jag vet att du är stark och fixar det här, behöver du mig så finns jag alltid här!



"som en diamant så fin,

mycket värdefull,

så är också du min vän mer värd en guld!"



<3

2010-04-14 @ 17:17:46
URL: http://annapluttbakker.blogg.se/
Postat av: Mickis <333

du fixar det här mickis. jag känner inte dig så väl men enligt mig så är du en underbar person. En äkta vänn som alla vill ha. Du är väldigt stark och även om dul faller ner i en gropp och det känns som om du aldrig kommer att komma upp igen. Så ta det lungt, för jag vet att du kommer att klara dig. Ta det lugnt nu och unna dig själv något, tänk inte på alla andra även om jag vet att det är väldigt svårt.



pussar <3<3

2010-04-14 @ 22:08:13
URL: http://mickislife.webblogg.se/
Postat av: Mickis <333

Vad glad att det värmde :)

jag älskar när jag kan hjälpa folk och göra dem glada. Du skriver mycket intressant på din blogg så den är intressant att läsa :)

Brukar du läsa min och avd tycks om den :D



puss <33

2010-04-15 @ 21:59:15
URL: http://mickislife.webblogg.se/
Postat av: Mamma

Hallå.....jag är ju här när du behöver prata.

Mormor fixar detta,hon ska ju operera bort tumören om 14 dagar o prognosen är jättegod gumman. Kanske du ska va hemma lite mer så vi får tid att prata...eller hur :))))))))))

2010-04-17 @ 20:45:14
Postat av: Threesisters/Jasmine

Om du vill prata så finns jag alltid här. Du är värd det bästa.

/Kusin Jasmine

2010-04-19 @ 20:16:07
URL: http://threesisters.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0