happyface!

WOHO!
Läste just på våran klassblogg (pagoparty) att jag numera
slutar 14.20 på onsdagar istället för 15.30
Otroligt glad!
Vi slutar annars 15.30 varje dag, men inte nu längre!
Yey, me so happy!
Lovade lite mer bilder, jag vet. Men nu är det så att jag ännu
inte har fixat min dator men ska göra det imorgon så då
ska jag försöka att komma in med lite mer bilder.
Ser också att väldigt många just nu kör med frågestunder
så kanske ska ta en jag med?
Vi får se.

Men nu så ska jag ringa pappus, orkar inte vänta längre. :p
ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Mickis <333

Tack så mycket vilken tur att den är rolig och inte dö tråkig :D

Jag förstår dig, man ska ta vara på sitt liv och fixa upp det sen ta hand om allt som är skit. Det vet jag, jag brukar göra tvärt om att ta vara på mig själv i sista hand och det är nog en av dem dummaste sakerna som man kan göra. men men :p



<33

2010-04-18 @ 19:01:49
URL: http://mickislife.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0