Hejsan hejsan alla söta bloggläsare.

Tänkte att jag skulle meddela att bloggen är igång igen. :)
Lyckades fixa datorn idag så ett stort tack till Filip som fixade över
allt på mitt usb-minne, du är en ängel Filip!
Även någon som hade roligt och tände eld på en toalett idag i skolan.
Brandkår + ambulans var där. Läraren som försökte släcka branden
blev lätt rökskadad men fick ändå föras med ambulans till sjukhus.
Mycket hemskt. Var inte vid skolan när detta inträffade så kan ju inte
säga så mycket men hoppas att den läraren är okej i alla fall. :>
Har även tänkt över vissa saker idag och har kommit fram till detta;


* Ska ta tag mer i skolan
* Ska börja gå ut och gå minst 1 timme varje dag
* Plugga i god tid till prov etc


& detta ska jag också hålla. :)
Känner att jag orkar inte ha det såhär "tråkigt" längre ..
+ att man kanske borde börja tänka lite på flytten med. Men det är
ju inte förrens 1;a maj. Kanske 1 vecka tidigare men det vet vi
inte ännu så ska inte säga för mycket. :)
Men nu blir det att byta om och vandra en runda, men ni får ha det
så otroligt bra så hörs vi nog i ett senare inlägg. ;3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0