i-n-g-e-n-r-u-b-r-i-k

Rolig grupp på facebook, också lite sann.. ^^
Rix FM vi blandar dagens shit med de ni tröttna på igår.


Det tycker jag iaf. :)
Anyway, idag var Mikaela sjuk. Vaknade vid 05;45 och mådde
as illa och försökte somna om eftersom att jag inte skulle upp
förrens 06;45..
Men det gick inte så vid 06;00 så gick jag ner och tog en ipren
och gick sedan och la mig en stund för att se om det gick över
men icke sa nicke, det ville hålla i sig.
Sitter även med det nu, förstår inte vad det är.
Men imorgon så ska jag till skolan. :)
Har ju även sovmorgon då så tar bussen till Gislaved vid
12;00 eftersom att jag inte börjar förrens 13;00
Kanske kan se fall mamma ska in annars, vi kanske kan äta
lunch då med?
Hm.. ska kolla med henne.
Men nu så ska jag titta lite på tv faktiskt och bara ta det lugnt.
Ha en bra dag så hörs vi. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0