ingen rubrik idag.

Hej hopp.
Här sitter jag i skolan och pluggar och tänkte bara slänga in
ett snabbt blogginlägg och säga att min mage är otroligt bättre nu.
Tvingade i mig mat igår så det hjälpte lite.
Det som händer när jag får sånnahär magproblem är att;

* Jag känner ständig hunger även att jag ätit.
* När jag väl äter så får jag smärta som inte går att beskriva.
* Mår illa/känns som att jag ska spy men kan inte.
* Kan inte stå upprätt pga att det gör så ont.
* Ständig värk i magen.

Så ah, det är otroligt jobbigt att ha det så.
Men nu får man hoppas att det håller sig borta.

Idag
så ska jag hem och kanske plugga lite mera, försöka komma på
något projektarbete kanske ?
Hade en jättebra idé men det funkade tydligen inte, då blev man
lite ledsen i ögat pga att skulle verkligen vara jätte roligt att göra
det..
Sen runt 18;00-19;00 så ska jag ut och brumm brumma lite bil
med pappa, det ska bli skojsigt.
Vi har ju som sagt inte umgåts på hur länge som helst, sen så blir
det nog kanske att slänga med en väska också och stanna hos
Mattias tills imorgon sen så ska han ju med mig hem imorgon.
I helgen så ska vi vara ifrån varandra, lite freetime. ^^
Ska ju njuta av sista helgen hemma för nästa helg så
flyttar vi . :DDDDDDDDDDDD
Ni anar inte hur roligt det ska bli. Väldigt nyfiken på hur det ska gå
men jag tror det kommer gå jättebra. :)

 

Usch, känns som åska i luften...
Molnen är jätte svarta och jag fick världens huvudvärk bara sådär
för ca 30 minuter sen..
men men, det går nog över.
Nu back to pluggandet, min buss hem går ju vid 15:30
Men ha en bra dag så slänger jag kanske in något mer innan jag åker
ikväll. :)


äkta vänskap.
vännen, jag saknar dig.


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja sådant är väll livet, elelr va man nu ska säja. Man kan inte alltid ta si själv först dem anra kommer oftast och sen sigsjälv :P



<3

2010-04-21 @ 16:52:30
Postat av: Karin

DU är vänskap och jag saknar dig som fan <3<3<3

2010-04-24 @ 21:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0