juste ja

Jag var ju på RR träff i lördags. :D
Det har jag ju helt glömt bort att berätta om.
RR är en raceklubb här omkring som heter Rush racing.
Mycket roligt när dom anordnar något som detta.
Tyvärr så hade jag inte kameran med mig, tänkte innan
jag åkte att ta med den men sen så "varför ska jag ha med den!?;s"
Men jag tog någon bild med mobilen men vet tyvärr inte
vart sladden till den är.. När jag hittar den så ska ni få se.
Det var först bilträff ute vid Smålandia och efter det så
blev det street race i Hestra, kan det bli bättre? :D
Efter det så åkte vi runt lite med Fidde och hans kompis Fidde. :p
Vi hade mycket trevligt må jag säga.
Lyckades även att skada mig, slog i kanten på bilen när vi
stressade ut ifrån den, kan säga att det gjorde ont..



hehe, men men nog snackat om mitt knä.
nu ska jag vänta på att mami kommer hem så ska jag prata lite
mer om man kan åka med henne imorgon. ^^ fjäsk fjäsk.
sen så ska jag försöka få tag på Mattias med och se fall han skulle
komma hit imorgon.. hm, mycket nu.

Kommentarer
Postat av: eve

Vi var också där sen :) Såg inte dig dock, isf hade jag vinkat haha ;)

2010-04-28 @ 19:59:23
URL: http://evelinanystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0