Konversation

Jag;

du är speciell

för mig. du får mig alltid att må bra och din värme och omtänksamhet gör mig lugn och trygg. Jag saknar ditt sällskap när jag är utan dig och du är alltid lika viktig för mig. Tack för att du finns.

jag älskar dig.

det jag känner för dig och det vi upplever tillsammans är min stora lycka i livet. jag vet att du finns där för mig och det gör att jag alltid känner mig trygg. kärleken till dig är så speciell att den är svår att beskriva. du är det bästa som hänt mig.

du är speciell
..för mig. du får mig alltid att må bra och din värme och omtänksamhet gör mig lugn och trygg. Jag saknar ditt sällskap när jag är utan dig och du är alltid lika viktig för mig. Tack för att du finns
Mattias;
ÄLSKAR DIG MIKAELA TÖRNVALL! DEN BÄSTA SOM FINNS! <3 TACK SJÄLV! <3
blir man inte glad?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0