omg..

Efter att jag hade badat så skulle jag klippa mina tånaglar (rolig info ja)
och så när jag kom till vänster lilltå så såg det ut som en skinbit över
den så jag klippte bort den men det visade sig vara min lilltånagel som
jag hade klippt bort. :o
så nu har jag ingen nagel på den tån, helskumt om du frågar mig.
Hade även tänkt att köra på en ny grej till bloggen; detta visste du inte om mig.
& sen kanske försöka köra lite mer dagens outfit osv.
Vill nämligen få en liten mer aktiv blogg för den känns så himla tråkig nu.


Kommentarer
Postat av: Mickis <333

haha ja det märker jag :D asså att du är glad.

jag vill se mera bilder typ bara info, mer biler=roligare att läsa :D

Mera om tankar och funderingar :D



<33

2010-04-12 @ 21:43:11
URL: http://mickislife.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0