rubrik

Försöker tänka dags att skaffa nya minnen, skriva ner nya tankar men
det är inte så roligt att släppa taget om det gamla.
Hade så många foton som jag hade velat spara.
Bilder på vänner, familj och mig & Mattias och det är fan inte något som
man vill förlora men nu så måste jag och det suger verkligen hårt.
Det är också att försöka tänka ut med det gamla och in med det nya.
Men vem vill släppa taget om minnen...
Som tur väl är så har jag bilderna sen Öland, bröllopet och lite andra
bilder sparade på ett utav mina usb-minnen och sen så är det ju bara
att gå in på bilddagboken, facebook och leta genom här efter de bilderna
som jag vill ha.


hatar att det blir såhär..


Kommentarer
Postat av: anna

sv: haha ja ert framförande var riktigt bra :)



när alla mina bilder försvann när min dator kraschade låg jag och grät en hel dag typ..



2010-04-11 @ 20:41:48
URL: http://annapluttbakker.blogg.se/
Postat av: Mickis <3

förstår att du blir glad. Men det är inte allskul när allt skit försvinner och man kan inet göra något alls åt det, typ :p <33

2010-04-11 @ 23:46:36
URL: http://mickislife.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0