Svar ifrån frågestunden.

Fick in en del frågor, riktigt roligt att veta att man har läsare.
Så ah, här har ni svaren. :)


Vilken är din favoritfärg?
Det måste nog vara rosa. ^^
Tyckte inte om den färgen så mycket innan eftersom att den är så
himla "tjej stämplad" men den är rätt nice. :D

Varför började du blogga?
Hm.. Jag vet inte. :p
Alla andra gjorde det? haha, nej men det verkade som ett intressant
sätt att dela med sig av sin dag eller om man hade något annat roligt
att berätta om och blogga är ju rätt så roligt.
Lite synd att jag inte har så mycket tid nu för tiden, men det ska jag
försöka ändra på. :)

Vad är det bästa just nu?
Det är nog att jag ska flytta. :)
och att jag är väldigt glad att jag och Mattias har varit tillsammans
så pass länge. :)

Har du någon/några favoritbloggar?
Hur kan man INTE älska Kissies blogg? :p
jag menar, bruden är ju lite.. ah. :p speciell?
haha.

hur gammal är du?
Jag är 18. :)
Fyllde det den 23 februari.

vad har du för framtidsplaner?
Hm.. Bra fråga.
Men jag hoppas på att få ett bra jobb och familj om man ska se
så långt in i framtiden. :)

Varför är vi så jävla heta när vi går runt i gvd och gör absolut ingenting? ;D
Alltså det är en bra fråga Karin. :o
Men jag tror det är för att vi är så heta? :o

Hur mycket saknar du mig på en 10 gradig skala?
(Jag saknar dig som as!!!) <3
får jag säga 1000?
Saknar dig. <3

Vilken är din favoritglass:D?
Hm.. Långa farbrornmed hallonsmak! :D
Men sen så är också daim och twister otroligt goda. :D

Vem kan du lita på mest?
Hm..
Det är nog Karin för att jag vet att hon alltid finns där för mig när jag
behöver henne. Älskar henne för den vän hon är för mig. <3

jag är trött nu, är du det?
Nej jag är inte trött. ^^

jag har väldigt tunga ögon just nu, så vad säger du?
ska vi krypa ner i sängen och utöka den "vännsklapen vi har";)??
Hahaha, Mattias då. :p

Hur är du som person?
Oj. Jag vet faktiskt inte.
Men jag upplever mig själv som ganska glad och humoristisk.
Hm.. alltså, det är en sån svår fråga.

Vad tycker du om mig?
(detta är en annan tjej som heter mikaela som också bloggar.
Ta en titt vettja
http://mickislife.webblogg.se/)
Jag tror nog jag tycker att du är en riktigt trevlig tjej som verkar rätt
så intresserad av vad livet kan ge dig. :)

Hur länge har du varit ihop med mathias?
Vi har varit tillsammans i 6 månader nu på fredag. :)  (30/4)

Har du bra betyg i skolan?
Ja det tycker jag väl. :)
Vet att jag hade kunnat ha bättre så får försöka kämpa sista tiden
som är kvar nu. :)

Är du nervös för hur du ska klara dig i framtiden?
Lite kanske.
Nu med tanke på att vi ska flytta. Men jag tror att det kommer att gå bra.

hur många hello kitty saker har du, och varför är du gillar du den fula katt satan så mycket? :d
hahaha, bra fråga josefina. ;)
Räknade dom för din skull (säkert glömt massor) men kom fram till 38 saker. ^^

Röker eller snusar du?
Jag röker och det är jag ärlig med nu.
Berättade faktiskt precis för min mamma att jag röker och det var inget roligt.
Hon kom på mig en gång men då sa jag att jag hade slutat men ah.. :/
uppmuntrar INTE till rökning!!!

Brukar du festa ofta?
Nej faktiskt inte.
De enda gångerna jag känner för att festa är på födelsedagar, nyår eller typ
midsommar? Då man typ.. firar något, inte annars.

Hur känner du inför flytten?
Hm, jag är lite nervös för hur det ska gå men det har jag all rätt att
vara tycker jag nog. Men som jag skrev innan så kommer det nog
gå bra. :)




Tack för alla frågor och hoppas ni är nöjda med svaren. :)
Ska fixa datorn imorgon med så det kan komma in lite mer bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0