Upd ifrån helgen.

Fredag; Skola och det gick kanon. Engelska lektion, svenska med film och
sedan en dansuppvisning var det enda man var tvungen att göra. :)
Hade ju även sovmorgon så var inte i skolan förrens engelskan började
vid 10.20
Efter skolan så mötte jag upp Mattias och Jere så stack vi till Ica för att
inhandla lite gottgott till kvällen. (kom även på då att jag aldrig mer ska äta chips)
och det vet vi alla att jag inte kommer hålla. :D  haha.
Vi grillade även på kvällen, fläskfilé och kyckling, mums mums.
Spelades även lite fotboll osv. ^^
Sen så tittade på vi jiddra inte med Zhoan, rolig film. ^^

Lördag; En ganska så slapp dag faktiskt, vi gjorde inte så värst mycket.
Var borta på Ica ännu en gång men denna gången var det för att köpa
tuggummi. Ni förstår, dom har jenka och shake där borta. :D
Vet inte hur många som kommer ihåg dom men åååh vad mumsiga dom är!
På kvällen så tillbringade vi ca 1 timme borta på henjas grusplan med lite
roligt folk, samma som igår. :)
Sen så var det bara och vara hemma och njuta av kvällen med Mattias.
Vi tittade på massa avsnitt av "How I met your mother".

Söndag; Vaknade vid 11;30 och hade så otroligt ont i magen och kände
det där som det brukar bli när jag får problem med min mage och det gör
så otroligt jävla ont. Det har fortfarande inte släppt men men, man får väl
hoppas det är borta imorgon.
Åkte hem med mamma runt 13;30 så var vi en runda på Pers jobb och sen
så fick jag köra bilen hem. :D
Övningsköra är awseome!
Sen så har jag badat och efter det pluggat, vill ha allting klart nu som är i
veckan så har man det avklarat och jag har det mesta klart. Det är bara
svenskaboken som ska fixas med men det har jag till onsdag på mig.


Nu så väntar jag på att pappa ska höra av sig för att meddela fall vi ska ut
och köra en runda eller inte.
Vi har inte kört eller umgåts på jätte länge så det hade varit roligt.
Men nu så ska jag fortsätta plugga.
Ha en bra kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0