bröllopskläder

Nu har mamma varit snäll och köpt kläder till
bröllopet som vi ska på nästa helg!
Pers syster som ska gifta sig. :)
Så det blev en lila tunika med ett par svarta
leggins, någon snygg sjal och ett par fina
blommiga skor till det.
Så nu är jag väldigt nöjd och tack så mycket
mami. <3
& istället för att bara ligga hemma hela dagen
och tycka synd om mig själv så har jag även
varit och ätit med mamma, Per & Kevin, var
riktigt mysigt faktiskt.


Så idag så blir det myskväll med älsklingen
och imorgon så ska vi till city gross med pappsen.
Efter det så ska vi till mina föräldrar för att äta
lite god mat och bara ha det trevligt. :)

Men nu så slänger jag mig i soffan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0