Första dagen på sista året!




Nu är jag hemma ifrån skolan.
Schemat ordnade sig så nu är det helt okej.
Nu tänkte jag säga alla bra sakerna med mitt
schema. :D

Slutar 13.15 på tisdagar.
Slutar 14.40 på torsdagar.
Sovmorgon till 11.00 på onsdagar (?)
Bara 1 lektion på morgonen på fredagar = resten
av dagen till att ta det lugnt och njuta av helgen!

Försökt att spara mitt schema men det går inte
så bra, annars hade ni ju kunnat se det.
Det är ju dock inte helt OK ännu på dexter...

Iallfall, min dag då? :D
Jo det började ju som vanligt som efter varje sommarlov
att vi samlades i ett klassrumm hela klassen och fick bra
och dåliga nyheter denna gången. :(
De var massa bra men den dåliga nyheten var att vi inte
längre skulle få ha Sara som lots eller lärare över huvud taget...
Men det löste sig, jag som många andra bytte till hennes
historia grupp. :D Så nu känns allt bra igen.
Vi har även fått en ny tjej i klassen, uppfattade aldrig hennes
namn men hon är säker trevlig.
Annars så har vi haft lektioner som vanligt, haft historia och
då gick vi genom vad vi ville göra under kursens gång och vi
fick även en uppgift. :)
Sen så efter det så hade vi psykosocialt arbete, verkar vara
ett väldigt intressant ämne faktiskt och där gick vi bara genom
vad det är vi vill göra under kursens gång osv.
Slutade efter det men stannade som sagt kvar en stund för att
umgås lite med efterlängtade Karin!
Inte hänt så mycket mer, inte ätit något idag så längtar otrooooligt
mycket tills Mattias kommer hem så att vi kan sticka iväg och handla.
Ingen mat hemma + att han har råkat ta med mitt bankkort!


Men nu så ska jag ta mig ett äpple och uppdatera mig i bloggvärlden.
Vi hörs senare.


Kommentarer
Postat av: anna

vi har ju idrott på fredagar med

2010-08-24 @ 19:08:18
URL: http://annapluttbakker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0