frågor ang sommaren - 10

-Har du druckit tills du spytt? Japp, det erkänner jag.

-Sårat någon? Don't think so.

-Förlorat en vän? Höll på att göra..

-Träffat nya människor? Japp det har jag. :)

-Kysst en främling? Nej. ^^

-Tagit droger? FUCK NO!

-Haft en sommarflört? Har min Mattias! <3


-Gråtit? Yepp

-Skrattat tills du kissat på dig? nej faktiskt inte.

-Tältat? Nej. :<  Så besviken på mig själv!

-Varit vaken en hel natt? Nej men länge. ^^

-Solat? Ohja! :D

Badat? Det bästa med sommaren!

-Haft ett förhållande? Japp. :)


-Gjort dig riktigt illa? Nej.


-Gjort några nya percingar/ tatueringar? Nope, men det kommer. :)

-Läst en bok? nej...


-Skickat fel sms med flit? Nej.

-Suttit vid datan en hel natt? nästan..


-Näckat? nej.

-Solat naken? nejnej.

-Fått utegångsförbud? hahaha, ohja. ;) BAD ME!

-Sagt "jag älskar dig" och menat det? Ah.

-Sagt "jag älskar dig" och inte menat det? Nej.

-Varit i slagsmål? Nope.

-Pussat någon utav samma kön? M-mh.

-Sjungit högt på ett berg? Hahaha, omg.. Ja, när jag besteg mount everest!

-Kysst någon i regnet? JA. :D Så mysigt!


-Kysst någon i skogen ? mmh. :)

-Kysst någon du inte borde? Nej

-Tappat rösten? nööööp

-Varit på festival? Nej. :(((((

-Gått upp i vikt? ja.... Dessvärre...

-Gått ner i vikt? Lite nu det senaste. :)

-Brännt dig? lite.

-Fått en ful bränna av tex kläder/ smycken? Nej. :)

-Varit utomlands? nej men jag vill. :(

-Gjort ett bra köp? Massor. :D

-Tagit upp kontakten med en gammal vän? Nja.

-Haft skadeglädje? hahah, ofta. ;) Skadeglädjen är den sanna glädjen!

-Sovit under bar himmel? nej, men vill. så mysigt!

-Vad kommer du sakna mest? Sova, ta det lugnt, sola/bada osv...
Kommer sakna sommaren mest!

-Har du svart ärligt på alla frågor? ja?

 

 

Mitt och fridas "nykterist javisst party"!

Jönköping med Mattias. :)

Sigges för första gången som 18. ^^
Lite sent ute, men men.

Öland med älskade pappa och co!

Fixade köksbord och målade om!

Mycket Halmstad. :)

Kevin slutade 9;an. :)

Jag permenentade håret.

 

 

Hänt otroligt mycket och har fler bilder men

orkar inte lägga upp alla , ni får njuta av dessa. :)


Kommentarer
Postat av: anna

jag snodde den :D

2010-08-18 @ 14:17:39
URL: http://annapluttbakker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0