Fredagen den 13;onde.

Idag så är det fredagen den 13;onde!
Hahaha, jag kommer säkert ha maximal otur hela dagen!
Därför håller jag nog mig inne resten av dagen tror jag..
Gårdagen var otroligt bra , jag fångade 3 fiskar och jag
är så stolt över mig själv. :D
Fick dock dom 3 minsta men tycker ändå det är bra för
någon som aldrig har fiskat innan (iallafall inte vad jag minns..)
Fia fick den största men den råkade David tappa i vattnet
när han skulle ta upp dom och knäcka nacken på dom.
Det lät så otroligt äckligt.
Sen när vi var hemma hos Fia och David så skulle han
rensa dom och det var faktiskt inte så äckligt som jag trodde.
Efter det så åkte vi hem till oss och käkade pizza och kollade
Karate kid 3 vilket för övrigt är en otroligt bra film och
jag rekomenderar den starkt!


Idag runt 12 tiden så kommer min älskade mamma hit så får
väl snygga till här lite så man inte skämms när hon kommer. ;)
Så vi får höras mer sen och lägger även in bilderna senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0