Hemmagjort!

Just nu så håller jag på att göra hemmagjorda
hamburgare.
Jag frågade Mattias vad han ville ha med sig
till jobbet imorgon, korvstroganoff & ris eller
hamburgare och han skreeek ut hamburkare. ^^
Så imorgon så är det korvstroganoff & ris som
står färdigt när han kommer hem så får det bli
hamburgare på jobbet som önskat.


Ikväll så behöver man inte oroa sig för att gå
och lägga sig JÄTTE tidigt pga sovmorgonen
så ska nog ladda ner någon bra film. :)

Men nu så måste jag gå och fortsätta med maten.
Får förhoppningsvis tillbaka min kamera i veckan! :DD


Kommentarer
Postat av: anna

sv: Det kommer alltid finnas folk i ens närhet man inte tycker om men någon gång måste man lära sig att fungera med sådana människor också.

Jag tycker inte heller om att vi ska läsa massa kurser med OP men nu är det så det är och det är bara till att bita ihop och kämpa.

Jag tycker verkligen du ska försöka gå på idrotten, jag tror att du kan lära dig tycka om den!

Tänk över det en gång till<3

2010-08-24 @ 19:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0