jobbig morgon

Snart så kommer min älskade mamma med kebabsallad
till mig, hon & kanske Per ska käka middag här idag!
Älskar henne, hur kunde hon veta att jag var sugen på det?
Mattias började ju jobba idag så när han hade ställt klockan
05.00 så vaknade ju även jag och kunde inte somna
förrens 06.00 igen, sen så ringde mamma vid 08.00 och
sa att om jag skulle med henne och Kevin och fika vid halv 10
så fick jag ta och cykla upp själv pga att hon kunde inte
hämta mig och det kändes inte så lockande pga att jag
har sovit så pass dåligt i natt...
Sen så hade jag fått ett sms om att dom var färdiga eller
att jag skulle komma (kommer inte ihåg) men då hade jag
nog sovit som en stock pga att jag hade inte vaknat av det så
jag vaknade nu för ca 15 minuter sedan av att hon ringde
och pratade om det ang lunchen.
Skulle sovit myyyyyyyyyycket längre idag men nej, kan ikke
slösa så pass mycket på de sista sommarlovsdagarna jag har!


Senare idag så kommer ju även Friduz hit, vi ska ha mysig
dag idag. :D
Men nu så ska jag nog klä på mig någonting.
Hörs sen, chao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0