Lycka. :)

Sitter och pratar med Oskar, en person
jag har pratat med ett par år och så ställer
han frågan till mig "hur fin är jag på en skala mellan 1-10"
och jag ger ett ärligt svar till honom.
Han har nog världens finaste personlighet och
detta är en kille jag kan snacka med om ALLT.
Finns han inne på msn om man känner sig
nere så är det alltid honom jag skriver till först.
Så jag ställde samma fråga till honom och detta
är vad jag får till svar;

Du har ett udda utseende må jag säga, och det är något som lockar.
En blandning mellan söt - och lite bad girl aktig look i ansiktet har du.
dina ögon är oerhört fina, my friend. Dina läppar ser fylliga ut
Så ja, du ser rätt skön ut i utseendet i allmänhet =)
- Back to personlighetän. När du vill säga någonting,
så säger du det rakt ut. (Och det är väldigt bra tycker jag personligen)
Du är dig själv när man pratar med dig, dock har jag inte träffat dig IRL, ÄN!
Men jag skulle se fram emot det. För att man ser på dig att du är en sådan
person som skulle kunna sitta och snacka om hela tid liv för det mesta,
med en bra social kamrat. Ta mig som ett exempel.
Om jag bjuder dig på en fika i City, hur länge tror du att vi kommer sitta där?
Rätt länge har jag för mig faktiskt. Så ja.. Slutsatsen blir nog att dina ögon kan
manipulera en till döds om de vill, och du är en jävligt skön person av dig. Häh.


Jag blev otroligt glad, vill så gärna träffa honom!
Han är en otroligt bra vän över internet, sms osv
men det hade varit ännu bättre och få ha en sådan
vän "IRL" med.
Varför finns det inget sådant folk här för eller varför
bor inte han närmre... :(

Nu är Mattias snart hemma, håller alla tummar och tår
för bra nyheter!
Berättar seeeeeeeen. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0