Ny människa.

Hemma igen!
Hade jätte trevligt och otrooooligt roligt! ^^
Bilder på varför kommer imorgon, nu är jag
allt för trött.
Precis tagit en skön dusch, tvättat ansiktet
med clerasil pads emot finnar osv, borstat
tänderna och smörjt in mig.
Man känner sig så fräsh efteråt, som en ny
människa ungefär! Så underbart.


Imorgon så står det inget speciellt på schemat
vad jag vet, planerar lite middag osv det är
det enda.
Men det händer väl alltid något spännande
under dagens lopp som alltid . :)
Ut och gå är väl det enda , härligt.


Men nu så väntar ett gosigt hello kitty duntäcke,
en mjuk soffa, ett glas isvatten och film på mig. :)
Mycket vatten är bra nu när man ska försöka
gå ner lite i vikt . ^^
Men ha en fortsatt mysig och bra kväll så hör jag
av mig imorgon. :)

PS. Ni får avnjuta mobil-bilder tills jag har hämtat kameran
hos pappa, den är ju där som sagt sen Sigges.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0